Cititor de ganduri online – Globul de cristal

Nu stiu cati dintre voi ati incercat Globul de Cristal, o animatie flash online care va citeste gandurile. Adresa este urmatoarea : http://www.magie.bro.ro/

Nu va vine sa credeti? Nici mie nu mi-a venit sa cred initial …

29 răspunsuri

  1. O sa fiu sanatoasa?

  2. o mai iubeste cosmin pe fosta lui prietena?

  3. o sa fiu fericita?

  4. Asta depinde de tine 🙂

  5. se mai gandeste la mine beni?

  6. voi reusi sa scap de problemele mele curind?

  7. o sa fiu cu cel pe care.l iubesc?

  8. Ma voi casatorii cu prietenul meu?

  9. la ce varsta o sa ma casatoresc?

  10. e doar o chestie simpla pur matematica de amuzament;))

  11. o sa am copii vreodata?

  12. soarele este o stea?

  13. O sa ma impac cu Cosmin?

  14. se mai gandeste la mine ??

  15. ma iubeste?

  16. va fii cu mine?

  17. o iubeste mihai

  18. ma voi casatorii cu actualul meu prieten?

  19. c fel de creatza este cretzu’?:))

  20. dan e cu alta femeie?

  21. ma voi impaca cu dan in noaptea asta?

  22. voi fi sanatoasa ?

  23. fata mea va reusi sa se realizeze in viata

  24. nu cred

  25. o sa iau bacalaureatul?

  26. ma iubeste albert sau doar se preface?

  27. da te iubeste albert

Lasă un răspuns

