BUG Mafia – un videoclip de exceptie

4 răspunsuri

  1. @Alex, sunt controversata Anca Scarlat (chiar cea reala). Urmaresc de ceva timp discutiile voastre pe blogul andaa.wordpress.com si am vazut unde au ajuns comentariile. Blogul tau este excelent si se vede ca muncesti pentru a te exprima. Felicitari!

  2. Mersi pentru aprecieri. Ai dreptate. Esti controversata. Nu inteleg un lucru … de ce anume m-ai contactat?

  3. te-am contactat pentru ca imi place blogul tau. Am studiat toate blogurile celor care au postat comentarii pe blogul anda. Am urmarit conversatiile si la inceput m-au eneervat, apoi au devenit din ce in ce mai amuzante. Acum ma intreb daca era cazul sa implic si politia in chestia asta. E un schimb de replici in care apare numele meu asociat cu un blog si referiri la postarile facute de un dement pe forumul Evenimentului Zilei.
    Apropo, daca tu crezi ca aici a scris persoana care are blogul anda, tin sa te anunt ca te inseli 🙂
    Toate bune!

  4. Mersi inca o data. Nu ma intereseaza identitatea/sexul persoanei care are acel blog sau povestea de fundal cu anda, doru, anca scarlat etc. Nu cunosc nici una din aceste persoane, si prin urmare nu ma priveste. Intru ocazional pe blog pentru ca ma distreaza comentariile.

Lasă un răspuns

